Fortrydelsesret

Du har altid 30 dages fortrydelsesret på varer købt på Nordal.dk. Dette gælder såfremt varen sendes tilbage i ubrugt stand og i original emballage. Hvis du har bestilt flere varer i samme ordre, og vi ikke kan levere varerne samtidig, løber fortrydelsesfristen, fra du modtager den sidste del af din ordre. Du skal selv afholde fragtomkostningerne, ved tilbagesendelsen af et køb du har fortrudt.

Hvis du fortryder dit køb, skal du:
Udfylde den returformular som var med i din forsendelse og vedlægge den varen, som skal være forsvarligt pakket, og derefter aflevere eller sende den til:

Nordal a/s
Haldrupvej 68, Søvind
DK - 8700 Horsens

Ønsker du selv at aflevere en returvare, kan det ske på vores firmaadresse på hverdage mellem kl. 8-15.
Vær opmærksom på, at returvarer ikke kan sendes til os pr. efterkrav eller uden omdeling.
Har du ikke længere returformularen, kan du hente den her: returformular

Husk at du selv bærer risikoen for varen indtil vi modtager den. Gem derfor din kvittering for afsendelse vedr. din returvare. Beløbet for varen bliver tilbageført til dig, så snart vi har modtaget varen, dog eksklusiv evt. fragtomkostninger. Hvis du returnerer dele af en ordre, der udløste fri fragt, og totalbeløbet derefter når under grænsen for fri fragt, vil fragten blive fratrukket den/de returnerede varers beløb.

Tilbagebetalingen vil ske via samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.

Julegaver

Julegaver, der er købt på et tidspunkt, hvor den normale returret på 30 dage dermed overskrides, kan byttes indtil den 15. januar. Gaveindpakning tilbyder vi desværre ikke.

Reklamation

Som kunde har du 2 års reklamationsret på varer købt hos os.
Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen alt afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at fejlen/manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Er varen ikke købt på Nordal.dk, bedes du rette henvendelse til den forhandler, som du har købt varen hos.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter at du har konstateret manglen. Reklamerer du indenfor 2 måneder, efter at manglen er opdaget, vil reklamationen være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen.

Før tilbagesendelse af en vare med reklamation bedes du venligst tage kontakt til os på kundeservice@nordal.dk eller på tlf. 2268 0020.

Når en vare sendes retur pga. reklamation, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Husk at varen skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, vedlæg retursedlen som fulgte med din forsendelse, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Har du ikke længere returformularen, kan du hente den her: returformular

Vær opmærksom på, at vi ikke modtager pakker sendt til os pr. efterkrav eller uden omdeling.

Varen sendes til:

Nordal a/s
Haldrupvej 68, Søvind
DK - 8700 Horsens